بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام – سری اول

بازاریابی اینترنتی اینستاگرام

آیا می دانید بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام چگونه است و چگونه باید از اینستاگرام در کسب و کار خود بهره جویید؟ آیا واکنش مناسب با برندتان دریافت نموده اید؟ آیا می دانید چگونه باید به دنبال کنندگان خود در اینستاگرام بیافزایید؟

اینستاگرام روشی مناسبی برای ارتباط با مصرف کنندگان فعالیت های اجتماعی شماست. هم اکنون ماهانه بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در اینستاگرام  وجود دارد و روزانه ۱ میلیارد عکس لایک می شود. استفاده از ایسنتاگرام برای مقاصد تجاری به روش مناسب موجب می شود تا بتوانید به موفقیت فوری ویروس وار در بازاریابی خود دست یابید. بکارگیری اشتباه آن نیز برای وبسایت جوان شما چیزی جز شکست در پی نخواهد داشت.

آیا از ایسنتاگرام برای بیان تصویری برند خود به دنبال کنندگان و تعامل فوری با آنان صرف نظر از اینکه چه کسانی هستند؛ استفاده می کنید؟

اگر تازه واردید و خواهان آنید که بر شمار دنبال کنندگان خود در اینستاگرام بیافزایید؛ تا پایان این مقاله با آپادانا همراه باشید ما برای شما ۱۰ نکته مهم جمع آوری کرده ایم تا به برند خود اصلات ببخشید:

بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام

از هشتگ استفاده کنید

هشتگ های (#) بخش مهمی را در اینستاگرام تشکیل می دهند. هشتگ عمده ترین راهی است که کاربران می توانند از طریق جستجو موبایل خود شما را بیابند. هشتگ های مورد استفاده شما باید شامل نام تجاری شما درهشتگ های پست باشد. همچنین می توانید برای راه اندازی کمپین رقابتی خود از هشتگ های منحصربه فرد استفاده کنید این تاکتیک هم باعث افزایش رقابت می شود وهم  برای مصرف کنندگان تگ مجزایی ایجاد می کند تا به سایر شرکت کنندگان بپیوندند پس برای بازاریابی اینترنتی در ایسنتاگران برای معرفی محصولات یا سبک زندگی  حتما از هشتگ های عمومی استفاده کنید.

محصولات و خدمات خود را نمایش دهید

در استفاده از تصاویر خلاق باشید و از فیلترهای عکس برای پارتیشن بندی تصاویر و ترفندهای عکاسی  و محصولات خودرا بصورت خلاقانه نمایش دهید نظیرusa pilot pen مثال مناسبی از این دست است این شرکت از تصاویر یادداشت های دستنویس  را برای تبلیغ خودکارهای خود استفاده می کند.و همچنین می توانید برای نمایش محصولات خود آن ها را در زمینه های واقعی به نمایش بگذارید، برای مثال در پوشاک، عکس لباس را بر تن یک فرد در یک فضای واقعی و طبیعی نشان دهید نه در ویترین یا چوب لباسی! چون در این صورت مخاطبان شما با آن محصول ارتباط بیشتری کند با اینستاگرام به شما امکان می دهد تا ویدئوهای کوتاه ۱۵ ثانیه تهیه  کرده و در اینستاگرام قرار دهید از این رو از محصولات و خدمات ویدئو های جالب تهیه کنید و در اینستاگرام به نمایش بگذارید.

مسابقه ایسنتاگرامی برگزار کنید

مسابقه ای در اینستاگرام ترتیب ببنید و با استفاده از رقابت هشتگی که جدیدترین و جالب ترین روش برای بدست آوردن محتوا متنی بر کاربر و سرگرم کردن فالوور است. دنبال کنندگان به سادگی تصاویر با هشتگ شما آپلود می کنند و به شما اجازه می دهند آنها را در گالری فیسبوک و یا وبسایت خود قرار دهید؛ جایی که بتوانند برای تعیین برنده رای گیری کنند.  یا به گونه ای دیگر رقابتی در اینستاگرام میزبانی کنید و جوایز جالبی در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که جوایز محرک فالوررها برای ورود به فروشگاه شما و اشتراک گذاری آن به میان دوستانشان است

پست های های خود را بهبود ببخشید

صرف از نظر تعداد فالوورهایتان، بطور مداوم پست بگذارید. این کار باعث می شود برند شما در چشم فالوررها منظم جلوه کند. تعداد پست خود را تعیین کنید؛ شاید لازم باشد ۲-۳ بار در هفته پست بگذارید و با مشاهده حساب خود تعداد دفعات پست خود را تعیین کنید. هیچ برندی دارای زمانبندی یکسان برای قرار دادن پست در اینستاگرام نیست. با استفاده از ابزارهای تحلیلی، ببنید چه زمانی لایک و کامنت دریافت کرده اید و از هشتگ های تان استفاده شده است تا در این زمان فعال محتوای تازه پست کنید.

از تکنیک های بیشتری استفاده کنید

در پست های تصاویر و ویدئو خود برای افزایش بازدید و سرگرمی فالوورها تقاضای کامنت کنید. و نظر فالوروهای خود را درباره پست جدیدی که ایجاد کردید، بپرسید. همچنین می توانید درباره کسب و کار خود و محصولات از آنها بپرسید: به عنوان مثال از فالورهای خود درباره محصول شما چنانچه آنرا خریداری و امروز استفاده نموده اند؛ بپرسید. و با افزودن یک هشتگ منحصربه فرد و  به مصرف کنندگان  اجازه دهید تا تصاویر نحوه استفاده خود از کالا شما را با یک دیگر به اشتراگ بگذارند.

سخن آخر

آنچه که تاکنون درباره بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام گفته شد؛ خلاصه ای از مواردی است که به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه از اینستاگرام استفاده کنید و چه عاملی سبب پیوند بهتر آن با کسب و کارتان خواهد شد. این نکات را به کار بگیرید و موفقیت واقعی در بازاریابی بصری موبایل نظاره گر شوید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *